9 Haziran 2013 Pazar

Pierre Cardin

Pierre Cardin

   Bir markanın başarısını irdelemek adına incelemeye alacağımız birkaç tane temel nokta vardır. Eğer ki bahsetmiş olduğumuz bu temel noktalarda aranan kriterleri mümkün olursa, o marka için çok olumlu şeyler söylemek mümkün olacaktır. Zaten ortaya çıkan ilgi de bu olanakların bulunması durumunda markanın ne kadar popüler bir yapıya büründüğünü çok açık bir şekilde ifade edecektir. Bu şekilde yapıya sahip gerçekten onlarca marka bulunmaktadır. Fakat yine de hepsinin yapısını detaylı bir şekilde inceleyip sonuca ulaşmaya çalıştığımız zaman karşımıza ciddi farkların da çıkabileceğini görebiliriz. Söylediğimiz gibi, bu şekilde bir tanımlama yapabilmek için çok farklı noktalara hükmeden önemli kriterleri de göz ardı etmemek gerekir. Hepsinden önce geçmişi çok eskiye ve sağlam temellere dayanan firmalar bu listenin başına koyulabilir. Bundan sonra ürün kalitesinin yüksek olması fakat buna rağmen fiyatın çok yüksek olmaması da marka için oldukça önemli bir etkendir. Bunların haricinde promosyon reklam tanıtım ve benzeri gibi etkinliklerin de oynadığı rol gerçekten çok ama çok önemlidir.

   Tüm bu ifade etmeye çalıştığımız etmenleri tek bir çatı altında toplayıp yaptığımız filtrelerin sonucuna bakarsak karşımıza birçok marka çıkacaktır. Bunlardan en işlevli olanlarından bir tanesi de Pierre Cardin olarak çok rahat bir şekilde gösterilme şansına sahiptir. Çünkü hem tüm bu söylemiş olduğumuz etmenler mevcuttur, hem de farklı alanlarda da ciddi şekilde güç olunabileceği bu markanın konseptleri ile en net haliyle gözler önüne serilmektedir. Doğrusunu söylemek gerekirse akıllara çok doğal olarak şöyle bir sorunun gelmesini bekleyebiliriz ya da böyle bir düşünce... Tek bir alanda uzmanlaşmayan bir markanın ne derece sağlıklı bir hizmet vereceği... Fakat işte mesele de tam burada çözüme kavuşmaktadır. Pierre Cardin gibi bahsetmiş olduğumuz bu farklı alanlardaki, farklı işlerini en iyi şekilde sürdüren isimler büyük bir başarı yakalamakta, buna ilave olarak saygıyı haketmetedir. Zaten Pierre Cardin markasının tam tersi olarak birden fazla farklı sektörlere bulaşıp da düzenli bir terim alamayan çeşitli kuruluşların başarısından ya da buna benzer şeyler söylemekten kesinlikle söz dahi edilemez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder